Педагогічна кухня
«Нова фізкультура: від ілюзій до інклюзії»
|
|
Місце проведення: спортивна зала першого корпусу інституту.
Початок роботи: 13.30.
Мета: забезпечити процес «виготовлення» нових прийомів навчання учнів інклюзивного класу на уроках фізичної культури як протидію наявних ілюзій в педагогічному мисленні.
Завдання:
План роботи
|
Аксьонова Олена Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент, майстер спорту СРСР з плавання, завідувач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
|
Інтерактивна лекція
«Деякі кроки щодо впровадження інклюзії як складової громадського суспільства (Досвід Канади та Німеччини)»
|
|
Місце проведення: аудиторія 46.
Початок роботи: 13.30.
Мета: ознайомити учасників зі шляхами формування громадського суспільства через інклюзивну освіту.
План роботи
|
Тренер:
Романенкова Людмила Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Запорізької обласної громадської організації «Флоренс».
|
Практикум:
«Візуальна та кінестетична діагностика функціонування опорно-рухового апарату у дітей з особливими освітніми потребами»
|
|
Місце проведення: аудиторія 36.
Початок роботи: 13.30
Мета: навчити основам візуальної та кінестетичної діагностики функціонування скелетно-м’язової системи у дітей з нередукованими тонічними рефлексами, які є характерними для особливостей розвитку ЦНС (головного та спинного мозку).
Завдання:
План роботи
|
Тренер:
Туровець Ганна Миколаївна, лікар школи І-ІІІ ступенів №168 м. Києва, старший викладач кафедри фізичної терапії, ерготерапії та фізичного виховання Інституту соціальних технології ВМУРОЛ «Україна». |
Майстер-клас
«Відкриваємо таємниці сучасного уроку в інклюзивному класі НУШ»
|
|
Місце проведення: аудиторія 35. Початок роботи: 13.30.
Мета: сформувати у вчителів, асистентів вчителів професійні компетентності щодо організації навчання в інклюзивному класі НУШ.
Завдання:
План роботи
|
Тренер:
Заставська Ганна Володимирівна, вчитель початкових класів Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізької школи Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, тренер НУШ, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019» в номінації «Вчитель інклюзивного класу», співавтор розробки з ЯДС «Досліджуємо світ природи».
|
Майстер-клас
«Team building в інклюзивному середовищі»
|
|
Місце проведення: аудиторія 33. Початок роботи: 13.30.
Мета: визначити перспективи проектування інклюзивного освітнього середовища в ЗЗСО.
Завдання:
- Team building;
- Реп - технології;
- Body percussion.
План роботи
|
Тренери:
![]()
Тренер тренінгу «Управлінський аспект упровадження інклюзивного навчання у ЗЗСО» в рамках реалізації Всеукраїнського пілотного проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»
![]()
Переможниця міського конкурсу «Психолог року» з досвідом роботи «Функціональна модель організації психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗНЗ» (2017р.).Тренер тренінгу «Співпраця практичного психолога з асистентом вчителя» в рамках реалізації Всеукраїнського пілотного проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»
![]() |
ДРУГА ЛІНІЙКА
|
|
Майстер-клас
«Абетка для
мозочку»
|
|
Місце проведення: спортивна зала першого корпусу.
Початок роботи: 14.45
Мета: забезпечити опанування учасниками технологічних прийомів моделювання рухових завдань, які сприяють підвищенню рівня емоційного і фізичного здоров'я, соціальних навичок і когнітивно-лінгвістичних здібностей дитини з особливими освітніми потребами.
Завдання:
План роботи
|
Тренер:
Ганчева Вікторія Володимирівна, інструктор з фізичної культури закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) «Хортицький» Запорізької міської ради.
|
Майстер-клас
«Діалог у темряві»
|
|
Місце проведення: аудиторія 33.
Початок роботи: 14.45.
Мета: підвищити рівень професійної компетентності педагогів щодо психолого-педагогічного супроводу дитини з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання.
Завдання:
План роботи
|
Тренери:
Сивенюк Надія Володимирівна,
тифлопедагог, вчитель початкових класів КЗ «СЗШ-І Орієнтир» ЗОР, спеціаліст вищої категорії, 23 роки працює з дітьми, які мають порушення зорової функції.
Федіна Анна Іванівна, тифлопедагог, вчитель початкових класів КЗ «СЗШ-І Орієнтир» ЗОР, спеціаліст І категорії, 12 років працює з дітьми з порушеннями зору, другий рік впроваджує НУШ.
|
Нетворкінг
«(Не)інклюзивне середовище: відповіді про (не)важливе»
|
|
Місце
проведення: аудиторія 36.
Початок
роботи: 14.45.
Мета: сформувати середовище довіри та інклюзії; отримати від учасників інформацію про головні перепони в становленні інклюзивної освіти, їх бачення щодо шляхів їх вирішення; обговорити план дій щодо подолання перешкод, можливих шляхів і дієвих форматів співпраці та координації дій.
Завдання:
План роботи
3.2. І здоров’я, і знання разом із «ПіснеЗнайкою». Музикотерапевтична педагогіка в дії. 3.3. Інклюзіоркестр як інклюзивно-освітнє середовище школи.
4. Інклюзивне освітнє середовище: наш ідеал! (Створення інтерактивної карти закладу освіти).
5. Рефлексія «Інклюзія: чи готовий я бути змінотворцем?».
Цільова аудиторія – представники закладів освіти різних типів, управлінці та особи зацікавлені у створенні умов для підтримки та розвитку інклюзії. |
Тренер:
Яценко Олексій, директор Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 ММР ЗО, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», вчитель хімії, інформатики та корекційної освіти, старший викладач кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького, випускник литовсько-шведського інтегрального Проекту «Розвиток лідерів НУШ».
|
Майстер-клас
«ІПР як результат взаємодії команди супроводу дитини в ЗДО»
|
|
Місце проведення: аудиторія 46. Початок роботи: 14.45 Мета: підвищення професійного рівня учасників майстер-класу щодо створення інклюзивного освітнього середовища у ЗДО.
Завдання:
План роботи
|
Тренери:
Канцедал Наталя Володимирівна, директор закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №100 "Гармонія" Запорізької міської ради Запорізької області. ![]() Солов'ян Юлія Леонідівна, вихователь-методист, вихователь інклюзивної групи закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №100 "Гармонія" Запорізької міської ради Запорізької області. Переможець обласного фестивалю фахової майстерності "Світ Дошкілля" (Методист року - 2019). ![]()
Сандецька Анна Андріївна, асистент вихователя, інструктор з фізичної культури закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №100 "Гармонія" Запорізької міської ради Запорізької області.
|
Майстер-клас
«Веббінг – інтерактивний метод навчання»
|
|
Місце проведення: аудиторія 35. Початок роботи: 14.45. Мета: підвищити рівень професійної компетентності вчителів-дефектологів щодо застосування методу веббінг на корекційно-розвиткових заняттях з дітьми в умовах інклюзивного навчання
Завдання:
План роботи
|
Тренери:
Садова Вероніка Вікторівна, вчитель-дефектолог КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області, автор Програм корекційно-розвиткових годин з корекції розвитку та з розвитку мовлення для учнів інклюзивних класів початкової школи.
Скориченко Вікторія Романівна, вчитель-логопед КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області. пройшла Базовий курс логопедичного масажу.
|
Освітній марафон
Підписатися на:
Дописи (Atom)