Доповіді учасників конференції


Аксьонова О.П., Маякова І.В. Методика уроку фізичної культури в інклюзивному класі (Україна, м. Запоріжжя - м. Енергодар)

Акчуріна Ю.М., Басиста М.В. Перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні (Україна, м. Запоріжжя)

Андрущенко О.О. Інклюзивно-ресурсний центр: психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектру (Україна,  м. Енергодар)

Бавольська О.В., Череповська Г.О. Професійна підтримка педагогічних працівників за моделлю «скаффолдинг»: особливості роботи вчителя фізичної культури нової української школи через призму інклюзивного навчання (Україна, м. Миколаїв)

Бальбуза О.М. Робота практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами методами арт-терапії (Україна, м. Одеса)

Барабаш О.А. Організація психолого-педагогічної підтримки батьків дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)


Гавриленко Т.Г. Індивідуальний план корекції дитини з особливими освітніми потребами  (Україна, м. Запоріжжя)

Ганчева В.В. Про експериментальну програму «Абетка для мозочку» (Україна, м. Запоріжжя)



Голованова Т.П. Інклюзивна освіта як актуальна проблема сьогодення (Україна, м. Запоріжжя)


Доля І.С. Соціально-психологічна підтримка сім’ї в процесі виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)

Волошко Т.В. До проблеми формування інклюзивної компетентності (Україна, м. Запоріжжя)



Дехтяренко С.Г., Жандарова Л.Б., Скворцова Л.О. Інклюзивне навчання як потреба сьогодення (Україна, м. Запоріжжя)

Дудченко Т. М. Розвиток навички свідомого читання учнів з порушеннями слуху (Україна, м. Запоріжжя)


Єремєєва М.Е. Використання засобів арт-терапії та мистецтва в освітній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами  (Україна, м. Дніпрорудне)

Каткова Л.Є., Притула І.М. Компетентність педагога – важливий чинник ефективної реалізації інклюзивної освіти в умовах загальноосвітнього закладу (Україна, м. Гуляйполе)

Каткова Л.Є., Притула І.М. Розвиток інклюзивної компетентності в умовах нової української школи (Україна, м. Гуляйполе)

Кістрін В.П. Роль психологічної служби у подоланні упередженого ставлення учасників освітнього процесу до дітей з особливими освітніми потребами (Україна, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Михайлівка)

Ключинська В.В.  Методи інклюзивного виховання (Україна, Херсонська область, Скадовський район, с. Михайлівка)


Копитін І.В. Децентрація професійного мислення педагогічного працівника, як складова ефективної професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)

Корж О.П. Універсальний дизайн як передумова переходу до інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)

Кот К.С. Роль психолога в команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Одеса)


Лифар Т. П. Створення інклюзивного овітнього середовища початкової школи шляхом впровадження проєктної технології (Україна,  Якимівський район, с. Чорноземне)

Лобода О.М. Організація роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами (Україна, Херсонська область, Скадовський район, с. Володимирівка)


Михайленко Ю.М., Мосейко А.О. Розвиток критичного мислення в інклюзивному класі Нової української школи (Україна, м.Гуляйполе)

Михальська С. А. Особливості ставлення батьків дітей з типовим розвитком до інклюзивної освіти (Україна, м. Кам’янець-Подільський)

Міроєвська А.Г., Гурська О.С. Створення інклюзивного середовища шляхом організації та проведення фестивалю «Інклюзивний світ розвитку» (Україна, м. Запоріжжя)

Міщенко І. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзивного простору (Україна, м. Запоріжжя)

Мостова Т.О. Особливості професійної фрустрації учителів початкових класів в умовах інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)

Назаренко Н.С. Психолого- педагогічний супровід учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання (Україна, Запорізький район, смт Кушугум)

Нечаєва О.А. Використання технології складання розповідей за серією картин по адаптованій методиці М.М. Хоменко для формування зв’язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку та загальним недорозвиненням мовлення (Україна, м. Запоріжжя)


Парандюк Л.М. Психолого-педагогічний супровід дітей та молоді з особливими освітніми потребами (Україна, м. Одеса)


Приходько Т.П., Коваленко С.І. Формування соціально-побутових умінь у молодших школярів з помірною розумовою відсталістю в умовах інклюзивного освітнього середовища (Україна, м. Дніпро)

Радіонова Г.І. Гра як удосконалення мовлення дітей дошкільного та раннього шкільного віку (Україна, Токмацький район, Новогорівка)

Романенкова Л.А. Инклюзия как важная составляющая часть гражданского общества (из опыта Германии и Канады) (Україна, м. Запоріжжя)

Романова Л.ССпецифіка роботи вчителя – логопеда в умовах інклюзії (Україна, м. Скадовськ)

Рябченко Н. М., Драєвська С. А. Формування основ фінансової грамотності та соціальної компетентності старших школярів із синдромом Дауна (Україна, м. Запоріжжя)

Світлична С.Л. Роль сучасного директора школи у контексті реалізації інклюзивної освіти (Україна, смт Михайлівка)

Сидорова І.В. Психокорекційна робота з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку (Україна, м. Скадовськ)


Турій Т.П. Особливості процесу соціалізації здобувачів освіти із затримкою психічного розвитку в сучасному освітньому просторі (Україна, Токмацький район, Новогорівка)


Шеремет Т.Н.  Новітні технології інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)

Школа "Бути батьками": з досвіду робрти Мелітопольського інклюзивно-ресурсного центру. Поради фахівців (Україна,м. Мелітополь)


Яценко О.В.,  Юрченко Т.Г. Розвиток креативності та уваги в системі інклюзивного навчання засобами музикотерапії (Україна, м. Мелітополь)