Авдєєва С.О. Формування толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного навчання (Україна, м. Запоріжжя)
Авєдова С. А. Розвиток мовлення дітей із синдромом Дауна засобами театралізованої діяльності (Україна, м. Запоріжжя)
Авєдова С. А. Розвиток мовлення дітей із синдромом Дауна засобами театралізованої діяльності (Україна, м. Запоріжжя)
Авраменко У. В. Розвиток толерантності у батьків дітей інклюзивних класів, як шлях формування інклюзивної культури (Україна, м. Запоріжжя)
Аксьонова О.П., Маякова І.В. Методика уроку фізичної культури в інклюзивному класі (Україна, м. Запоріжжя - м. Енергодар)
Акчуріна Ю.М., Басиста М.В. Перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні (Україна, м. Запоріжжя)
Андрущенко О.О. Інклюзивно-ресурсний центр: психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектру (Україна, м. Енергодар)
Бавольська О.В., Череповська Г.О. Професійна підтримка педагогічних працівників за моделлю «скаффолдинг»: особливості роботи вчителя фізичної культури нової української школи через призму інклюзивного навчання (Україна, м. Миколаїв)
Бальбуза О.М. Робота практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами методами арт-терапії (Україна, м. Одеса)
Барабаш О.А. Організація психолого-педагогічної підтримки батьків дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)
Гавриленко Т.Г. Індивідуальний план корекції дитини з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)Бавольська О.В., Череповська Г.О. Професійна підтримка педагогічних працівників за моделлю «скаффолдинг»: особливості роботи вчителя фізичної культури нової української школи через призму інклюзивного навчання (Україна, м. Миколаїв)
Бальбуза О.М. Робота практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами методами арт-терапії (Україна, м. Одеса)
Барабаш О.А. Організація психолого-педагогічної підтримки батьків дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)
Барік М.В. Використання (впровадження) кінезіологічних вправ вчителем-дефектологом (логопедом) на корекційних заняттях у рамках інклюзії (Україна, Херсонська область, Скадовський район, с. Михайлівка)
Бережна Л.В. Розвиток професійної компетентності педагогів щодо впровадження інклюзивної освіти (Україна, Запорізький район, с. Лукашеве)
Бережна Л.В. Розвиток професійної компетентності педагогів щодо впровадження інклюзивної освіти (Україна, Запорізький район, с. Лукашеве)
Ганчева В.В. Про експериментальну програму «Абетка для мозочку» (Україна, м. Запоріжжя)
Глєзєрова Л.В., Руденко Я.Ю. Використання інтерактивних технологій при проведенні корекційно-розвиткових занятть з дітьми з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)
Голованова Т.П. Інклюзивна освіта як актуальна проблема сьогодення (Україна, м. Запоріжжя)
Головань Н.І., Слюсар О.І. Порядок надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру (Україна, м. Запоріжжя)
Доля І.С. Соціально-психологічна підтримка сім’ї в процесі виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Запоріжжя)
Волошко Т.В. До проблеми формування інклюзивної компетентності (Україна, м. Запоріжжя)
Гора К.А. Організаційні моделі та технології створення інклюзивного освітнього середовища (Україна, м. Запоріжжя)
Гунько О.А. Сприятливий психологічний клімат в навчальному середовищі інклюзивного класу (Україна, м. Запоріжжя)
Дехтяренко С.Г., Жандарова Л.Б., Скворцова Л.О. Інклюзивне навчання як потреба сьогодення (Україна, м. Запоріжжя)
Єремєєва М.Е. Використання засобів арт-терапії та мистецтва в освітній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Україна, м. Дніпрорудне)
Каткова Л.Є., Притула І.М. Розвиток інклюзивної компетентності в умовах нової української школи (Україна, м. Гуляйполе)
Кістрін В.П. Роль психологічної служби у подоланні упередженого ставлення учасників освітнього процесу до дітей з особливими освітніми потребами (Україна, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Михайлівка)
Ключинська В.В. Методи інклюзивного виховання (Україна, Херсонська область, Скадовський район, с. Михайлівка)
Козич І.В., Шевченко Н.Ф. Інклюзивна компетентність викладача закладу вищої освіти як наукова проблема (Україна, м. Запоріжжя)
Копитін І.В. Децентрація професійного мислення педагогічного працівника, як складова ефективної професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Корж О.П. Універсальний дизайн як передумова переходу до інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Кот К.С. Роль психолога в команді супроводу дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Одеса)
Куліш О.А. Досвід та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні (Україна, м. Запоріжжя)
Кучеренко В.Р. Діяльність вчителя-дефектолога в роботі з сім'ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Скадовськ)
Лєскова А.А. Готовність педагогів до впровадження інклюзивної освіти (Україна, м. Одеса)
Кучеренко В.Р. Діяльність вчителя-дефектолога в роботі з сім'ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами (Україна, м. Скадовськ)
Лєскова А.А. Готовність педагогів до впровадження інклюзивної освіти (Україна, м. Одеса)
Лифар Т. П. Створення інклюзивного овітнього середовища початкової школи шляхом впровадження проєктної технології (Україна, Якимівський район, с. Чорноземне)
Лобода О.М. Організація роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами (Україна, Херсонська область, Скадовський район, с. Володимирівка)
Лобода О.М. Організація роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами (Україна, Херсонська область, Скадовський район, с. Володимирівка)
Марко Н.В. Стан та перспективи розвитку Токмацького інклюзивно-ресурсного центру (Україна, м. Токмак)
Михайленко Ю.М., Мосейко А.О. Розвиток критичного мислення в інклюзивному класі Нової української школи (Україна, м.Гуляйполе)
Михальська С. А. Особливості ставлення батьків дітей з типовим розвитком до інклюзивної освіти (Україна, м. Кам’янець-Подільський)
Міроєвська А.Г., Гурська О.С. Створення інклюзивного середовища шляхом організації та проведення фестивалю «Інклюзивний світ розвитку» (Україна, м. Запоріжжя)
Міщенко І. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзивного простору (Україна, м. Запоріжжя)
Мостова Т.О. Особливості професійної фрустрації учителів початкових класів в умовах інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Назаренко Н.С. Психолого- педагогічний супровід учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання (Україна, Запорізький район, смт Кушугум)
Нечаєва О.А. Використання технології складання розповідей за серією картин по адаптованій методиці М.М. Хоменко для формування зв’язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку та загальним недорозвиненням мовлення (Україна, м. Запоріжжя)
Міщенко І. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзивного простору (Україна, м. Запоріжжя)
Мостова Т.О. Особливості професійної фрустрації учителів початкових класів в умовах інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Назаренко Н.С. Психолого- педагогічний супровід учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання (Україна, Запорізький район, смт Кушугум)
Нечаєва О.А. Використання технології складання розповідей за серією картин по адаптованій методиці М.М. Хоменко для формування зв’язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку та загальним недорозвиненням мовлення (Україна, м. Запоріжжя)
Огібалова О.Ю. Особливості професійної діяльності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах впровадження інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Очеретнюк Т.Л. Рекомендації щодо оформлення висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (Україна, м. Запоріжжя)
Парандюк Л.М. Психолого-педагогічний супровід дітей та молоді з особливими освітніми потребами (Україна, м. Одеса)
Півненко Ю.В., Мінакова І.В. Толерантність як складова здоров’яцентрованої дидактичної системи (Україна, м. Запоріжжя)
Пономаренко О.В. Досвід Запорізького національного університету з впровадження інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Пономаренко О.В. Досвід Запорізького національного університету з впровадження інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Приходько Т.П., Коваленко С.І. Формування соціально-побутових умінь у молодших школярів з помірною розумовою відсталістю в умовах інклюзивного освітнього середовища (Україна, м. Дніпро)
Радіонова Г.І. Гра як удосконалення мовлення дітей дошкільного та раннього шкільного віку (Україна, Токмацький район, Новогорівка)
Романенкова Л.А. Инклюзия как важная составляющая часть гражданского общества (из опыта Германии и Канады) (Україна, м. Запоріжжя)
Романова Л.С. Специфіка роботи вчителя – логопеда в умовах інклюзії (Україна, м. Скадовськ)
Рябченко Н. М., Драєвська С. А. Формування основ фінансової грамотності та соціальної компетентності старших школярів із синдромом Дауна (Україна, м. Запоріжжя)
Світлична С.Л. Роль сучасного директора школи у контексті реалізації інклюзивної освіти (Україна, смт Михайлівка)
Сидорова І.В. Психокорекційна робота з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку (Україна, м. Скадовськ)
Романова Л.С. Специфіка роботи вчителя – логопеда в умовах інклюзії (Україна, м. Скадовськ)
Рябченко Н. М., Драєвська С. А. Формування основ фінансової грамотності та соціальної компетентності старших школярів із синдромом Дауна (Україна, м. Запоріжжя)
Світлична С.Л. Роль сучасного директора школи у контексті реалізації інклюзивної освіти (Україна, смт Михайлівка)
Сидорова І.В. Психокорекційна робота з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку (Україна, м. Скадовськ)
Сироватко О.М. Методика самоатестації класу щодо визначення пануючих інклюзивних цінностей (Україна, м. Запоріжжя)
Стукас Е.А. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах нової української школи (Україна, м. Одеса)
Турій Т.П. Особливості процесу соціалізації здобувачів освіти із затримкою психічного розвитку в сучасному освітньому просторі (Україна, Токмацький район, Новогорівка)
Школа "Бути батьками": з досвіду робрти Мелітопольського інклюзивно-ресурсного центру. Поради фахівців (Україна,м. Мелітополь)
Тюріна Н.П. Надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів освіти щодо особливостей організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як одне з головних завдань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів (Україна, м. Кам’янка-Дніпровська)
Чемодурова Ю.М. Психологічні аспекти профілактики емоційного вигорання педагогів в умовах інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
Шеремет Т.Н. Новітні технології інклюзивної освіти (Україна, м. Запоріжжя)Школа "Бути батьками": з досвіду робрти Мелітопольського інклюзивно-ресурсного центру. Поради фахівців (Україна,м. Мелітополь)
Юдковська В.В. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в школі (Україна, м. Гуляйполе)
Юшанова О.О. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку з порушеннями зору в умовах інклюзивного простору (Україна, м. Запоріжжя)
Юшанова О.О. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку з порушеннями зору в умовах інклюзивного простору (Україна, м. Запоріжжя)
Яценко Г.С., Бойко І.Т. Психологічна готовність учнів підліткового віку до інклюзії як умова ефективного навчання із дітьми з особливими освітніми потребами (Україна, Мелітопольський район, с. Костянтинівка)
Яценко О.В., Юрченко Т.Г. Розвиток креативності та уваги в системі інклюзивного навчання засобами музикотерапії (Україна, м. Мелітополь)